Wieërter kwis 2022

deel bericht:

We hebben er heel lang op moeten wachten, maar het lijkt nu toch door te gaan: de Wieërter kwis.

Na het grote succes van de vorige deelname, gaan we ook dit jaar in het kader van ‘ontspannen ontmoeten’ meedoen met ‘team Bethelkerk’ . De kwis wordt gehouden op zaterdag 2 april, vanaf ongeveer 18.00. Het is een avondvullend programma en we spelen voor een goed doel: de ontmoetingsactiviteiten in de Bethelkerk. Op 10 april zal de prijsuitreiking worden gehouden en ook daar zijn we met een deel van het team aanwezig.

Wilt u ook meedoen met deze kwis? dan kunt u zich nog opgeven door een mailtje of berichtje te sturen naar Diana Hilgers of Esther Moonen. Er is een app-groep voor alle deelnemers en via die groep verloopt ook alle communicatie. Deelname is gratis, we gaan wel met de pet rond om daarmee de kosten te dekken. Ook is er een plan om van de voren samen wat te eten, als aftrap van de avond.

Meer info opvragen en opgeven kan via:

Esther Moonen, Esthervanderwaal@gmail.com

Diana Hilgers, Diana.hilgers@ziggo.nl

U bent van harte welkom om mee te doen!